Friday, March 2, 2007

Februarting!


Har endelig fått satt igang med symaskina som jeg fikk til bursdagen min før jul.. Litt træg, men nå er jeg igang. Prøveprosjektet var et par grytekluter, så enkle som mulig, og de er det første jeg har sydd på symaskin siden ungdomsskolen. Slik ble resultatet.

Var i Østersund i vinterferien, og der var d ikke så lett å finne garn... Men havnet tilfeldivis på en butikk som slogte ullgarn i hesper, og kjøpte meg to hesper med lilla garn som skal bli et stort og varmt sjal! Kjøpte også et lite broderi som ble til kjøleskapsmagnet til jul allerede i går, og tre stoffbiter som også blir til noe med jul. Her er fangsten fra Sverige:

2 comments:

Anonymous said...

trivlig at du er innom å titter. :) vi er en del fra hf som er her i trondheimsområdet. ha en fin kveld videre. :)

Anonymous said...

Hei!
Innom og titter hos deg. Flotte grytekluter du har laget.
Ha en fortsatt fin dag!