Sunday, January 4, 2009

Godt nyttår!

Omsider en liten oppdatering fra meg! Må innrømme at jeg har strikket en del ting jeg ikke har fått tatt bilde av enda, og det til og med store fine ting som en sommertopp og en vintertopp... Men bilde må komme etterhvert!


Har laget en calorimetri, eller tre stykker faktisk, av Bris. Hærlig garn!


Pute til min kjære har det også blitt, med en stitchet SAAB på!






Julegaven til et fadderbarn ble blant annet en toalettmappe, også den med bilmotiv!

Satser på litt hyppigere oppdatering i det nye året, har allerede et par ting som skal fotograferes!

11 comments:

Unknown said...

Godt nytt år... herlig ide denne bil puta di var...

Unknown said...

Så stilig bilpute, denne ble nok eieren glad for :-)
Gleder meg til og se det andre du har laget også...
Og så må jeg ønske deg et godt nytt år :-)

malla-b said...

Godt nyttår! Flott bilpute. Tipper på at toalettveske med biler falt i smak.

amylin said...

Fine ting du har laget! Pannebånd i Bris er sikkert mykt og deilig!

Anonymous said...

Brisgarnet er kjempefint! Og så likte jeg veldig godt puten og toalettvesken med biler på. De hadde nok fgjort lykke her i huset også! :o)

Anonymous said...

Masse flott du har laget da! Også den lille søte heklejakka i innlegget nedenfor:-D

Og kule puter.

Elin Osa Søreng said...

Så mye fint du lager!!! Takk for titten.

frøken ij said...

Hyggelig å se at det er liv her :) Fine ting du har lagd. Ha en fin kveld :)

Lisbeth Bula said...

God helg til deg- fine produkter på nyåret!

Virpi said...

Toalettvesken er kjempe fin!

Virpi said...

God jul og godt nytt år!